sâmbătă, 24 decembrie 2011

Untitled.

Asa cum mi l-am imaginat de pe vremea cand inca ma jucam cu papusi Barbie. Asa cum mi l-am imaginat cand am mai crescut si visam la o nunta ca in povestile cu Cenusareasa sau cu Alba ca Zapada. Asa cum mi l-am imaginat cand am crescut si mai mult si vroiam sa fiu cu el in parc intinsi pe iarba admirand albastrul cerului senin sau stelele pe bolta cereasca intr-o seara de vara.
Este el, care ma va imbratisa foarte masculin cand voi avea nevoie de sprijin, cand voi avea nevoie de umar pe care sa plang, cand voi avea nevoie de cineva sa-mi tina capul sus. Si o va face. Cu foarte multa pricepere si indemanare. Si imi va oferi acea privire parinteasca, oarecum autoritara, cand voi avea nevoie de un sfat.
Si am unele momente in care l-as vrea numai pentru mine. As vrea sa ma sufoc in mirosul lui, sa ma topesc in bratele lui, sa-i smulg buzele sa fie doar ale mele, sa-i scot ochii sa-i admir numai eu si sa ma priveasca numai pe mine, sa ma strecor in urechile lui sa ma auda doar pe mine soptindu-i cat de mult il iubesc si sa-l strang in brate atat de tare incat sa devenim una si aceeasi persoana.
Si atunci cand suntem impreuna, dorm in patul lui, in stanga lui, intr-o camera de copil, unde sunt lipite stelute pe fereastra si bratul lui drept, ma inconjoara si ma trimite intr-o lume a mea, o lume perfecta, in care bem apa dintr-un izvor al inimii lui.
Si cand sunetul vocii lui imi gadila urechile, simt ca inima imi sparge pieptul si ca fluturii din stomac se transforma in niste fluturi imensi care imi rod pantcele cu fluturatul aripilor lor.
Il iubesc cum cheia sol isi iubeste notele muzicale pe portativul cu cinci linii, la fel cum filmul fotografic isi iubeste camera obscura. Ii iubesc fiecare milimetru al corpului si fiecare sentiment pe care il nutreste, pentru ca imi accepta fiecare meteahna si pentru felul in care imi invata fiecare idee si imi corecteaza fiecare defect.
Craciunul fiind, mi-as fi dorit sa-l am in bratele mele, sa-i soptesc caldura sufletului meu si sa-i trec degetele prin par si pe spate incetisor si sa se sfarseasca totul intr-un sarut cald de cateva minute. Dar ma multumesc cu el, in adancul inimii mele, loc de unde nu va fi sters niciodata, loc in care isi doreste cu atata ardoare sa ramana...

And that, baby, is my present for you. Thanks.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu